05 októbra, 2013

my pets ♥

Ahojte 
Mám psa!!! Bola som v Nemecku a zatiaľ čo som dovolenkovala jedna teta ho priniesla ku nám domov. Volá sa Sisi (chcela som Lady alebo  niečo také ) :D a má 3 týždne. Je hrozne zlatá a hravá. A neverím že môj kocúr si na ňu zvykol. 








A toto  je môj kocúr Maťo. Na fotke je s kamarátkou Mirkou a v pozadí je sneh. Je hrozne lenivý a od Sisinky je o trochu starší. Som rada že spolu vyhádzajú, lebo  nie každý pes a mačka sa majú radi :D...



Dalej je tu mačka Lily. Je bakina a nikoho iného moc v láske nemá. Zvyčajne na každého sapí a vrčí. :D Je to perská činčila biela. Má malý ňufák a obrovské oči...




To bude všetko Ahojte

2 komentáre:

  1. Krásny článok, absolútne som nevedela, že píšeš až tak dobre :D Vážne. Už sa teším ako pridáš prvú časť príbehu :D Nejakého čo len napíšeš.
    A táák. Krásny Matej, krásna Sisi, krásna Lili :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ved som skoro nič nenapísala ale ja viem že sú najkrajší moji :D príbehy pridám až neskôr

    OdpovedaťOdstrániť