28 októbra, 2013

Zlé a dobré správy...

Ahojte mám zlé správy..... pokazil sa mi comp tak nemôžem písať a teraz som v škole na počítači. Každý sa tu hrá hry alebo počúva hudbu :D ja tiež len som ešte na blogu musím písať rýchlo tak neviem čo.....
chýba nám na aj učka tak sa nemusíme učiť. V štvrtok sme boli na výlete v martine , blbli sme ak neviem čo ja som si kúpila sedem kníh a triko. Som velmi spokojná s mojím nákupom :D  ako prvé sme boli v matici slovenskej a nič viac, lebo učku sme riadne nasrali....
A to nechcem pokračovať ouuu a mali sme ešte hodinu a pol nakupovania. Každý si kúpil škrečka no. Aly, toho nebolo málo práve tam nakrúcal mokrý z nakupouje vám to. Budem asi v telke,
ak to nevistrihnú. Nabudúce to bude vätčšie ale už končí hodina

1 komentár:

  1. Joooj, škoda, že máš pokazený ten ntb, lebo teraz nemožeš čítať príbeh :(
    A máš tu veľa chýb. Hlavné veľké písmená :D

    OdpovedaťOdstrániť