26 februára, 2014

Love... 1. kapitola

trochu zmenený príbeh tak čítať a komentovať.... :D


                                                        1. kapitola

" Lia Klarksová ak okamžite neprídeš dole na večeru tak zabudni na koncert" Kričala moja mama Tish z kuchyne. "úúúž idéém" zakričala som a jemne som hodila notebook na posteľ.
Zbehla som do malej kuchyne a sadla som si za stôl, na ktorom bol tanier zo špagetami. Moja mama a sestra Lawson tam už sedeli a jedli. Mama sa s otcom rozviedla už vyše pred 10 rokmi. Takže ked´ som mala 10 rokov. Bolo to pre mňa ťažké obdobie. Nahádzala som to do seba ani neviem ako, lebo špagety priam neznášam... fuj. Ale musela som ak som chcela ísť na koncert Miley Cyrus. Budú tam nejaké moje kamarátky, ktoré vôbec nestretávam tak  je na to chvíľa si pokecať. Takže som sa musela celý týždeň správať dobre a hlavne som sa musela učiť, ale vyplatilo sa už zajtra sa splní môj sen.
Rýchlo idem do izby a počúvam hudbu. Letné prázdniny sú asi tie najlepšie čo môže byť. Celé dni môžete spať do obeda, potom len vstanete a idete sa naobedovať. Alebo stále chodíte na kúpaliská, oslavy a rôzne party. Proste len, spánok, voda, party, počítač ale aj píšem príbehy a čítam knihy. Do kníh som blázon už od malička. Naposledy som bola v známom kníh kupectve a mali tam zľavy na knihy. Vtedy som si kúpila 7 kníh.  Práve čítam poslednú. Idem na facebook a pozerám novinky. Narazím aj na obrázok kde je Miley a pod ňou je dátum 25.9.2014 Bangerz tour. Zasnívam ako stojím a podávam jej plagát na podpísanie. Zas nie je taký môj favorit, ale koncert kde budú tisíce ľudí. A keby som tam bola tak blízko nej... a poriadne si to užijem.Za chvíľu mám 20 rokov. Chystám veľkú oslavu, ktorá bude fakt super. Buď bude niekde v klube alebo v dome. Zrazu ma vytrhne z mojich myšlienok Rubby. Môj jediný pes. Kúpila mi ho mama hneď, keď mi zomrel Dixi. To bol môj prvý pes, ale s jeho smrťou  som sa  vyrovnala. Hneď po mesiaci som dostala Rubbyho mini- yorkshira. A som s ním tiež šťastná. V izbe už mám nachystané veci, čo si zajtra oblečiem na koncert.Tigrované conversky, čierne kraťase, biele tielko a riflovanú bundu, ktorá ma na chrbte tigra. Plno šperkov a potrebné veci. Sadnem si na parapetu okna. Nie je to zrovna najpohodlnejšie, ale dobre sa mi tam píše. Je už tma a nechce sa mi nikde ísť. Tak si píšem príbeh z názvom Nice. Vždy si dávam ľahké názvy a dej tiež žiadny extrém. Píšem tak dlho že si neuvedomujem aký je čas.
 Napísala som 3 kapitoly čo sa mi ešte nikdy nestalo. Potom si idem ľahnúť a hneď sa ku mne prikmotrí Rubby. Zajtra sa mi splní sen... už sa neviem dočkať.

.





                                                           tak sa pripravte 2.kapitola bude dlhá... Arrivederci   :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára