14 marca, 2014

Konečne piatok...

ahoj

Konečne piatok. Bol to náročný týždeň. Ešte z rýchla opíšem štvrtok. Na to budem spomínať dlho. Predposledná hodina bola hudobná a museli sme spievať. Ale spievali všetci tak môj škrekľavý hlas nikto nemohol moc zachytiť. Ale ubehlo to tak nás napadlo či sa nemôžeme vypýtať z ruštiny. Prosíkanie zabralo a učiteľka nás pustila z ruštiny.Síce sme museli spievať ale lepšie ako sa drieť na ruštine. A idem sa na dnešok. S kamarátkou som bola von a len sme tak blbli a rozprávali sa. Potom som zakopla o kameň a drasticky som spadla. Akože zo začiatku ma to hrozne bolelo. Ale po chvíli som si na bolesť zvykla. A teraz tu sedím s notebookom a s obkladom. No to prežijem. Dúfam že sa mi to vylieči do piatku, lebo idem na súťaž vo vybíjanej. A dúfam že to bude len modrina alebo hrča.


 tak pááá

1 komentár:

  1. No, moja. Dúfam, že si čoskoro vyliečiš koleno :D :D Aby sme už čoskoro mohli behať. A ak nie, ja budem behať a ty pôjdeš vedľa mňa na bicykli. Ako naposledy ešte minulý rok. Pamätáš, že? ;)
    Inak zajtra a v stredu sa neučíme :D :D To už vieš, len ti t pripomínam. Takže tak. Môžeme niečo vymyslieť potom :3

    OdpovedaťOdstrániť