05 marca, 2014

Love... 4.kapitola

dalšia časť príbehu love...
Komentár by potešil... :)


                                          4.kapitola


Týždne prebehnú ako voda a nastal deň, kedy idem do Ríma. Jedno s mojich vysnívaných miest. V Ríme som ešte nebola, tak sa strašne teším.
 Kufre som mala zbalené už  od stredy. Svetre, tielka, tričká, kraťase, Boty, šaty. Malý fialový kufrík, kde boli moje veci ako maľovatka a voňavky, krémiky, a drobnosti. Pas, občiansky, zľavové karty do všetkých možných obchodov a peniaze.  K všetkému si dám veľkú fajku a môže sa ísť. Och... ešte niečo skoro som zabudla. Schytím Rubbiho a Chanela a idem s nimi ku susedom. Už sa s nimi mama dohodla že ich postrážia. Včera som tam doniesla všetky veci bez ktorých, by neprežili. Idem po ulici vysmiata ako debil. Pod pazuchami dve zvieratá a ledva som otvorila malú bránku. Susedka Jolie sedí na lavičke volá Rubbiho, ktorý hneď k nej pribehne pustím aj Chanela a ten pôvabne kráča k stromu. Susedka nemá žiadne zviera, ale má ich veľmi rada. Je to milá osoba. Usmejem sa a poďakujem sa jej že ich stráži a rozlúčim sa s nimi. Pomaly odchádzam k môjmu domu a zoberiem si kufre. "Rýchlo letí to už za dve hodiny" kričí mama. Posledná kontrola a ide sa na letisko. Sedím v aute a počúvam Birdy. Lawson stále niečo blábolí a mama bez slova  hľadí na cestu. Keď tam prídeme vo mne vrie napätie. V lietadle idem už druhý krát, ale kto by sa nebál? čo ak sa pokazí? čo ak havarujeme? ale ten stres už prišiel lebo už len pol hodina a odlietame. Prejdeme kontrolou a o chvíľu sedíme v prvej triede na pohodlných sedadlách. Pripútam sa a zase sa usmievam. Už to ide! s napätím pozorujem cez malé okienko ako sa lietadlo rozbieha.  Už som vo vzduchu a je to úžasné. Ešte pár hodín a môžem si ľahnúť  do postele, ktorá bude určite pohodlná. Máme dve izby. Ja mám sama a mama a Lawson spolu. Hodiny prejdú ako voda a už pomaly lietadlo klesá. Zapadá slnko. Po pár minútach sa nám podarí nájsť kufre a vyjdeme na letisko. Z letiska ideme rovno do Palermy. Je to krásna krajina s morom. Prídem do hotela a dostanem kľúč. Mama s Lawson už idú a ja si pomaly prezerám hotel. Je to 5 hviezdičkový hotel tak musí byť dokonalý. A aj je. Sú tam bazény vonku aj vnútri. No ale ja budem chodiť do mora. Budem sa deň čo deň prechádzať po pláži keď bude zapadať slnko. Prídem do izby číslo 23 a idem do vnútra. Wow to je nádhera. Všetko je v béžovej a bielej. Taká veľká izba. Z výhľadom na more. To je izba pre mňa. O 6:00 mám byť dole v reštaurácii, lebo mi mama sľúbila večeru.  Ešte mám pol hodinu. Vybalím si kufre a za chvíľu idem dole na večeru. Mama s Lawson tam už čakajú a práve prišiel čašník. Ja som si objednala cestoviny, čaj a ako dezert len ľahký ovocný šalát. "mama po večeri sa idem poprechádzať po pláži. " poviem po tichu. " choď si kam chceš" povedala, čo bolo od nej nečakané. Určite by ma nepustila je to mama ale potrebovala oddych tak ma všade pustila. Po taliansky rozprávam plynulo tak som si objednala sama.
Navečeriam sa a idem na pláž kde už zapadá slnko. Taká nádhera. Bolo tam celkom málo ľudí. Prechádzam sa a rozmýšľam. Pri tej nádhere nechcem odísť. Som tam až kým slnko nezapadne úplne.

                                   


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára