10 marca, 2014

Opis dnešného dňa... :)

Tak ahoj...
Dnes som bola aj s kamarátkou na našom mieste. Tam kde je to naozaj krásne. Výhľad na dedinu a príroda. Bol to super deň a určite zopakovať. Dám tu aj zopár fotiek dosť divných fotiek ale tak môžu byť. Keď sme išli po cestičke na naše miesto, tak sme počuli divné zvuky na príklad nejakého vtáka čo dosť škriekal a asi veveričku ale pre istotu som si zobrala konár na chránenie :DD.

tam desi je zelený kýbel


                                                                  konár, ktorým sa budem brániť pred príšerami... :D




Vidíte tie biele hory?? tam vzadu...



 HI...

1 komentár:

  1. Fotka konára, tvoj tieň a kýbel sú najlepšie :D :D Ja som ten kýbel mala na fotke, ktorú mám na blogu. Ale vyretušovala som to, takže ho nevidno. Trochu mi to pripadalo ako zelená náušnica z diaľky na tej fotke :D ňBola to super prechádzka. Zopakujeme, keď si vyliečiš koleno. Dúfam, že to bude skoro :D

    OdpovedaťOdstrániť