01 apríla, 2014

1. apríl !!!!

ahoj
 no čo napálili ste niekoho? ja ani nie ale spolu s triedou hej.
Začína sa obyčajný deň a plno učenia ale dnešný deň taký nebol bol úžasný. Prídem do školy a sadnem si na moje zvyčajné miesto. Posledná lavica. Vybalím si svačinu a knihy prvá bola geografia. Potom ma napadne spolužiačka a povie nech sa z balím že si ideme zmeškať akože zmeškať vyučovanie. Samozrejme som za každú srandu a utekám s nimi na záchody. Do posledného dáme všetky tašky a piati sa zavrieme do jednej kabínky. Počkáme 15 minút a potom ideme do triedy. Učiteľka nás už zapísala ale čo ešte aj triedna nám pomáhala a dovolila sa skryť sa v jej kancelárii. A po zvyšok hodiny sme sa učili.
Hodina číslo dva občianska. Opakovaný vtípok ale teraz všetci. Skoro všetci. A ešte som zabudla. Ach kým sme boli preč cez prvú hodinu spolužiaci otočili všetky lavice. Takže som bola totálne v predu pred učiteľským stolom. Bolo to hrozné. Tiež sme sa schovali a učiteľ si to ani nevšimol. Potom mu odtiahli lavicu niekde k dverám, lebo chcel pustiť film a nemal na to možnosť. Tak sedel len na stoličke a reštartoval si počítač. Keď sme sa začali učiť zobral mi učebnicu a z nej nám dal úlohu.
Hodina číslo 3 slovina. Chceli sme sa vymeniť s piatakmi ale ešte cez obinu jeden žiak nechtiac druhému podložil nohu a on sa nasral a zobral stoličku a švacol ho po hlave. A tým sa apríl skončil. Ale namiesto toho  sme išli písať písomku a učiteľka diktovala: Prvý apríl!!!! :D to bolo naozaj vychytané.
A ruština tam nebolo nič takého. Potom sme išli na obedy ale ešte nedávali tak sme išli na ihrisko s 3 kamoškami a blbli sme. Fotili sa, skákali po hracích hradoch a žrali presnidávky. Proste super deň.













  • Idem niečo vymyslieť na mamu tak zatiaľ :) čau...






1 komentár:

  1. Tak to ste mali vydarený deň. U nás tam niekto vymýšľal, žeby sme si všetci dali na matike slnečné okuliare, ale potom z toho nič nebolo. My sme si vlastne z nikoho nevystrelili.
    Ale najlepšie bolo to, že nám odpadla 7. hodina a keď nám to spolužiačky povedali, mysleli sme si, že je to 1. apríl :D
    tak sme ešte chvíľu sedeli v triede keby niečo a potom sme išli domov. Dúfam, že to bola fakt pravda, lebo sme mali písať test.

    OdpovedaťOdstrániť