05 apríla, 2014

Najlepšia Anderska na svete....

Ahoj...
Teraz aktuálne ležím v posteli v veľkými monoklami pod očami a totálne plným bruchom. Jedla som všetko aj to čo som nemala rada a v kuse od kedy som prišla až do rána som vyžierala sladkosti.
Som taká unavená som si len na malú chvíľku podriemkala. Napíšem vám krátky opis večera.
S kamarátkou som prišla ako prvé tak sme si mohli vybrať najlepšie miesto. Každý prišiel a išli sme do kostola. S toho večera si moc nepamätám len to že sme stále hrali fľašu na pusy aj ja som pár schytala. Občas nás zavolali na nejaké úlohy a tak. Išli sme aj na cintorín pomodlili sme sa a 50 detí sa rútilo naspäť do školy. Okolo jedenástej som si dala energeťák a učiteľka nám určila večierku do 00:00. Ale to určite sa nám to nechcelo dodržať. Ja som bola hore celú noc a väčšinou som bola na hlavnej chodbe s kamoškami a išli sme do tried, do ktorých sme chodiť nemali ale to už vtedy keď všetci spali. O šiestej sme každého zobudili a už nikto nespal. A potom sme čakali až do 8.00. Odomkli sme klavír a moja kamarátka, ktorá chodí na klavír zahrala skladbu a potom som ja učila moju jedinú naučenú skladbu Maličká som druhú kamošku, ale určite to už zabudla. Aj ja som už zacítila únavu a tešila som sa domov. Potom nám učiteľka oznámila či ešte nechceme zvyšky z pizze. Zostali posledné kúsky syrovej pizze. A samozrejme aj s plným bruchom som si napchala jeden kúsok pizze. Neskôr som išla domov a celý deň som mala taký divný. Pretočený čas a výpadky miesta kde som. Bola to neskutočná noc plná zábavy. Proste dívči párty....








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára