30 mája, 2014

Love... 11.kapitola

                                                                11.kapitola


Smútok ma stále neprešiel stále mám tu černotu v srdci ale ešte sa nemôžem sťažovať je to len pár dní.... čo mama zomrela. Rozmýšľam či ísť do Londýna  či nie. Aj tak ten dom je úplná starina na rozpadnutie, ale zatiaľ tam budem bývať.
Ale robím rýchle rozhodnutia a stále ich mením.Tak ide sa do toho. Idem do Londýna a práve teraz idem na nákupy. Zavolám Emilly a dohodneme sa že za 15 minút bude u mňa. Idem si nakúpiť niečo na seba, keď už idem do toho Londýna. Emilly príde za mnou aj s obrovskou červenou kabelkou Michael Kors a jemne sa na mňa usmeje. Prehodí si cez plece svoje hnedé dlhé vlasy, ktoré sa jej leskli aj v prítmí. Zoberiem si bielo-zlatú kabelku Guess
 a môže sa ísť. Emilly má nové auto dostala ho len pred týždňom. Samozrejme som jej ho závidela ale už som sa s tým zmierila. Nasadneme doň a ideme do najbližšieho centra čo je len pár minút od môjho domu. "Musím si kúpiť novú špirálu a nejaký rúž, a veľa vecí" povedala som Emilly cestou do centra. "ja si idem kúpiť tygrované conversky" oznámila radostným hlasom Emilly a usmiala sa. Ja som usmievanie ešte neskúšala a ani sa nechystám. "Akoby si ich nemala dosť " povedala som a snažila som sa o úsmev ale nepodaril sa mi. Cestou do nákupného centra sme sa rozprávali o novinkách, ktoré som nezachytila. Ale aj tak sa stala najväčšou novinkou to že moja spolužiačka je tehotná. " Čo ? Backy Spiecková je tehotná ? " vyvalila som oči a dlho mi trvalo kým to pochopím. Však má len 21 rokov tak ako ja.... och a na okolnosti som sa radšej ani nepýtala . Napokon sme tam dorazili a vydali sa hneď do prvého obchodu, ktorý sme videli. Tam som si kúpila čierne obtiahnuté šaty a topánky značka Bianca. V ďalšom diamantový náramok a fialové náušnice v tvare srdiečka. Po pár hodinách sme vychádzali s nákupného centra asi s 24 taškami a to len v jednej ruke. V druhej som to nevedela ani spočítať. Tento nákup a čerstvý vzduch mi urobil dobre a hneď sa mi zlepšila nálada. Keď som prišla do môjho osamelého domu a na posteli som videla kufre napadlo ma že sa už pobalím. Nahádzala som si tam všetky nové veci a samozrejme aj tie čo som mala už nachystané. Ešte nejaké drobnosti a som pobalená na cestu do Londýna.

S Emilly sme sa dohodli že niekedy by mohla prísť, lebo do Londýna chce ísť už od dectva. Skoro som zabudla na moje denníky a diáre s nesmyselnými príbehmi a dôležitých poznámok. A ešte celé vydanie  Davida Baldacciho  zbalila som si len tie najlepšie ako: THE TARGET, Bullseye, The Finisher, King and Maxwell, The Forgotten a ešte aj Danielle Steal...
Hnedý ošarpaný foto album som si vložila do malého kufríka. A bolo to teraz len počkať 2 dni na lietadlo a môže sa ísť.

Zatiaľ budem bývať v starom dome kde som chodila na prázdniny ešte aj s otcom. A hneď si začnem zháňať nový byt blízko centra.





1 komentár:

  1. Supeeer časť. Pekné veci si pokúpila.
    Teším sa na jej zážitky z Londýna :D

    OdpovedaťOdstrániť