15 júla, 2014

A Sky Full Of Stars


ahoj
Vidíte ten názov? tak to je názov môjho nového príbehu a je to názov aj pesničky a je to aj názov môjho článku. Obloha plná hviezd či čosi také... ja som nepozorovala hviezdy, ale vtáky. Plná obloha malých vtáčikov, ktorí mohli ísť hoci kde. Kde chceli... Ležala som dlho v tej nepohodlnej sieti, ale to ma nezaujímalo. Zaujímali ma len vtáky... fascinovali ma :))) Niečo ma napadlo keď mám polovicu článku o fascinujúcich vtákov tak v druhej polovici budu fascinujúce obrázky. Posledné dni ležím  v posteli a spím alebo som na počítači. Potom si uvedomím že je už obed a tak vyjdem vonku a sedím tam omámená.


You"ve been my 11:11 wish for a very long time.



Beautiful people are not always good, but good people are always beautiful- Ali Ibn Abi Talib

Coldplay- A sky full of stars

2 komentáre:

  1. Vtááááčiky :)
    Aj holuby si určite pozorovala. Dobre, že si nenakakali na tvár. Na to si dávaj pozor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj dávam a len vtáčiky som pozorovala :DD

    OdpovedaťOdstrániť