03 augusta, 2014

Afire Love

Ahoj 
už dlho som nenapísala článok, lebo som nevedela o čom. Teraz tiež neviem, ale na niečo prídem. Ale to už musím sľúbiť že zajtra tu dám jeden istý príbeh s názvom Strange Bird. Je to pesnička od Birdy a bude to názov môjho príbehu. Príbeh bude o tom že jedno obyčajné dievča menom Mia má veľké sny, ale nevie ich uskutočniť. Keď konečne nastane čas na plnenie snov a Mia si ich plní pripletie sa jej tam aj láska. Ale na konci to bude zabiják. Dúfam že to bude niekto čítatať. 
A ešte jedna novinka mám nový mobil. Samsung Galaxy S4 trend plus . Je super pred tým som mala HTC, ale pokazil sa mi. A včera sme ešte opekali tak som prejedená a to všetko zo včera cítim ešte teraz.

Tak tu je : 







A moja SiSa

Ešte som zabudla bola som z Mirkou na cyklotrase a mám fotky ...




A tiež idem sa zasa učiť taliančinu. Mama mi kúpila CD a knižku pre samoukov už mám. Teším sa .




a ešte z opekačky


Bye


-M

4 komentáre:

  1. Tenhle mobil má ségra, já mám SIII mini a nemůžu si stěžovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pěkný článek :)

    http://jijinka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juuj, na mojom bicykli vidno hrdzu :/
    Teším sa na Strange Bird, tú pesničku milujem :D Mňa ešte dnes v kostole napadol jeden príbeh s Doctorom. Aj ten asi napíšem, ale bude mať málo častí. (možno len jednu)
    Opekačku sme mali naposledy keď u nás bola návšteva z Česka. A jedla som len zeleninu... tej som sa teda prejedla :) Ale zeleniny sa môžem prejesť, tá je dobrá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja idem napísať nejaké krátke poviedky :))

    OdpovedaťOdstrániť