22 augusta, 2014

Just Give Me A Reason

Ahojte...
Už ma to dosť štve nie je dňa čo by nepršala. Skoro každý deň je škaredo. A tak len sedím doma prípadne pri počítači alebo pri telke. Dnes som zastihla dosť dobré počasie a s Mirkou sme išli na prechádzku. Za pár minút sme sa otočili, lebo nejaký opilec sa motal po chodníku. Ja som sa bála že do mňa vrazí alebo niečo začne šomrať. Potom sme sa dívali u mňa v altánku (v altánku sedíme vždy... ) dívali na Victoria Secret fashion show 2012. Je to naša obľúbená módna prehliadka.
A už nič také. U nás sa potuluje jedna mačka. Ja som magnet na mačky tak aj táto ku nám zavítala. Nikto ju na našom dvore nechce ani vidieť. Tak o nedlho ju dedo odvedie ku nejakým majiteľom. Je milá a prítulná. Len ku mne. :D :) Každý ju vyháňa a ja ju tu ťahám. Ale tuším že mačky u nás neuspejú. Ja tak hrozne chcem kocúra. Ale aby sa každému zapáčil musí byť murovaný kocúr. To je jediná podmienka. Teraz nemám žiadneho a už mi to chýba. To priadenie a drapanie sa ti do nôh. Tak na budúce by som chcela urobiť článok o kozmetike alebo rezencie na knihy... 







Bye

2 komentáre:

  1. To je zlaté mača :3 :3 Viem, že by si si ho rada nechala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, promiň, že odepisuji až teď, inu ráda s tebou blog spřátelím. :)

    OdpovedaťOdstrániť