01 augusta, 2014

Tag Liebster Award ...

Ahoj
Tak dnes bude tag. :))Budú tu aj fakty o mne.
Nominovala ma Mc Dasha  (http://sarcasm-lady.blogspot.cz) veľmi sa teším a ďakujem jej za otázky .

O čo v tomto tagu ide :

1.Poďakovanie blogerom, Ktorý vás nominoval.
2.Napísať o sebe 11 faktov.
3.Nominovať niekoľko blogerov, aby odpovedali na vaše otázky.
4.Odpovedať na 11 otázok, ktoré dostanete :))

11 faktov o mne

1. Volám sa Monika a na blogu sa podpisujem moon alebo -M
2. Mám jedného psa Sisi.
3. Milujem mačky, psi a sovy.
4. Som seriáloholik milujem Hunger Games, Pretty Little Liars, Sherlok, Simsonovcov, Mr. bean, Breaking bad a za chvílu budem závisláčka aj od Doctora who ...
5. Milujem šport a musím športovať každý deň.
6. Rada blogujem.
7. Rada píšem príbehy a čítam knihy.
8. Milujem všetko čo sa týka Londýna a chcela by som bývať tam alebo niekde v Amerike.
9. Nenávidím chrápanie a hluk.
10. V živote chcem niečo dokázať- Hlavne pomáhať zvieratám, postaviť útulok, napísať knihu, alebo urobiť niečo aby si ma ľudia zapamätali.
11. Milujem sladké a ako väčšina som závislák.


 11.otázok od Mc Dashi

1.Kdyby jsi měla na výběr jiné jméno pro sebe, jak by ses pojmenovala? Niečo ako Shasha, Jenny ja ani neviem nad tým to som moc nerozmýšľala.
2.Kdyby jsi si mohla zahrát v nějakém filmu/seriálu nějakou roli, koho by jsi hrála? V Hunger Games išla by som bojovať.Neviem bola by som to ja. 
3.Co je horší, být slepým nebo invalidou? Slepota...naviem si predstaviť že nič nebudem vidieť ani seba je to hrozná predstava. 
4.Kým ses chtěla stát jako malá? Změnilo se to? Ako malá som chcela byť speváčkou a modelkou.   Áno zmenilo sa to teraz tak fotografkou alebo niečo také ohľadom módy. 
5.Jaký styl hudby posloucháš? Sama neviem vždy podla nálady. 
6.Twitter nebo facebook? Proč? Facebook. Je tam viac vymožeností. 
7.Na čí koncert by jsi chtěla jít? Och toho je vela Majk Spirit, Miley Cyrus, Demi Lovato, Birdy, a OneRepublic...
8.Jak dlouho bloguješ? Co tě přivedlo k blogování? No asi viac ako rok a moja kamarádka mala blog. Tak ja som si ho tiež vytvorila.
9.Oblíbený letní drink? Hocičo osviežujúce. :))
10.Co si myslíš o lásce na první pohled? Jde to? Láska na prvý pohlad asi ide neviem Veľa ľudí sa tak zamilovalo. 
11.Soudíš lidi podle vzhledu? Jaký máš na to názor? Nie vždy ich musím spoznať či sú príjemný a či nie. 



 11. otázok odo mňa

1. Aký je tvoj najväčší vzor?
2. Čo by si chcela v živote dokázať ? A prečo?
3. Televízia či knihy?
4. Aký šport máš najradšej?
5.Opätky či tenisky? Prečo?
6.Keby si si mala vybrať medzi týmito vecami : Lietanie, rýchlosť, zastavenie a pretočenie času späť. Čo by  to bolo ?
7.Aké zviera zo zoo by si chcela domov ?
8. Ovocie či zelenina ?
9. Si spokojná zo svojím blogom ? Chcela by si na ňom niečo zmeniť ?
10. Chcela by si tetovanie alebo piercing? 
11. Kde by si chcela ísť na dovolenku ? A kam ideš ?




A koho nominujem ?

http://gilraen-camellie.blogspot.com/
http://everydayinspirationbybibi.blogspot.com/
http://tinnasworlds.blogspot.com/




-M

2 komentáre:

  1. Juuj, vidím, že viac ako dosť vecí máme spoločných. Ale to je jasné, lebo sme spriaznené duše a patríme k sebe :)

    OdpovedaťOdstrániť