23 októbra, 2014

Food Inspiration...

Ahojte tak konečne nový článok o jedle. Teraz nemám vôbec čas a nie to ešte na blog. Ak nie som doma tak pozerám Gossip Girl alebo som v škole.
A preto ma tak teší, že píšem konečne nový článok. A teraz o jedle. Jedlo si moc nefotím a ani nejak nearanžujem tak mám len pár fotiek a to nie moc zdravého jedla.
Chystám sa aj s kararátkou poslať balík youtuberke Teri Blitzen. Zatiaľ nič nemáme čo by sme jej poslali, ale dúfam že to niekedy pošleme. Na budúci článok sa chystám predstaviť nejaké moje kresby a najlepšie seriály, na ktoré som sa kedy dívala.

kuracie mäso, šalát, syr a mandarínka...


 Biely jogurt, piškóty, jablko a ovsené vločky....

pizza :D




palacinky s tvarohom


                                                 Tak to je všetko bye.....

1 komentár: