31 decembra, 2014

Posledný článok 2014...

Ahojte...
Tak a je tu môj posledný článok v roku 2014 !! Musím sa psychicky pripraviť na bolesť hlavy z ohňostrojov a z prípitku. Ako sa Vám žije cez prázdniny? Neviem či mám napísať článok o mojich darčekoch alebo nie, ale asi nenapíšem. Vôbec som si neuvedomila že boli Vianoce a že zajtra je nový rok. Čím som staršia tým to menej prežívam a teším sa na to.
Konečne sneží. Vyplnilo sa prianie skoro každého dieťaťa. Môžeme ísť konečne vonku a vyváľať sa vo snehu a nie v blate.
Tento článok je tak o ničom. Len sa tu vykecávam, lebo sa príšerne nudím... Na  nový rok sa chystám prestať byť taká moc lenivá, začať každý 2 deň behať, učiť sa a dávam sa na výzvu prečítať 80 kníh počas roka... áno na začiatku roka to všetko budeme dodržiavať ale nakoniec na to zabudneme a je po precavzatiach (neviem či sa to tak píše :D) .

28.12 som bola koledovať. Išla som tam lebo ma tam dotiahli kamošky. No čo už. 5 hodím sme boli vonku. V hroznom mrznúcom počasí a 5 hodím sme spievali tie isté pesničky a tie isté verše... no nezačne Vám z toho šibať a nebudete si to potom týždeň pri všatkom spievať. Ja som tam mala tiež úlohu a to písať na dvere... Chodíte aj vo vašom meste/dedine koledovať??

Tiež chcem pozmeniť blog, ale ešte som sa k tomu nedostala. Zmeniť písma, dizajn, fotku a tak.
Ešte že tie Vianočné sviatky rýchlo pominuli, lebo už mi bolo zle s tých koláčoch a chodenia po návštevách, kde mali ďalšie koláče a jedlo... Na blogu prebehne aj nová poviedka, ktorú (možno) začnem písať v roku 2015... čo je už od zajtra:D. No, ale začnem s tým až tak cez jar až leto, alebo vtedy čo sa budem nudiť. No už neviem čo mám písať tak naschle v budúcom roku :)

Náš Vianočný stromček...
(ozdobený za 5 minút tesne pred Vianočnou večerou... no čo nestíhali sme)















A tu sú moje perníčky. Pokazila sa plnka tak som ich len tak provizórne ozdobila, aby nevyzerali tak zle. Ale chutili celkom dobre. Nakoniec som ich ozdobila aj lentilkami či orechmi.





Na záver Vám prajem Šťastný nový rok a užite si Silvestra :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára