26 februára, 2015

Photos...

Ahojte
 Myslela som že cez prázdniny budem mať viac času, ale mýlila som sa.
Celé prázdniny som poriadne  pc ani nezapla. Len som čítala a stále bola preč. Včera som išla prespať ku kamarátke. Obe sme sa tešili že sa nevyspíme, ale horory nás zdolali a išli sme spať o jedenástej.
Do malého batohu som prepašovala notebook tak sme na ňom trávili toľko času koľko len bolo možné.
Jej mama nám upiekla perníkový koláč a na stôl rozložila sladkosti. Myslím že tam skoro všetko zostalo lebo sme sa nevládali ani pohnúť a nie to ešte prísť ku stolu a zobrať si jesť.
Môj tata mal meniny tak som mu urobila koláč určite čakajte recept. Ešte pred
2 dňami sme boli na jednom mieste v našej dedine. A urobila som tam pár fotiek. A keďže už nemám o čom písať tak sa vrhnime na fotky a myslím že tam dám ešte nejaké aj z jesene.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára