18 marca, 2015

7 divných vecí o mne ...

Ahojte
Tak dnes je pondelok a mne sa nechcelo učiť tak idem písať článok o divných veciach čo robím. Je ich oveľa viac ako desať, ale všetky určite nechcem písať. 
Aktuálne stále počúvam Sama Smitha. Už mám v mobile asi všetky jeho pesničky a stále slúchatka v ušiach. Včera som bola s mamou nakupovať a kúpila som si neuveriteľne lacné športové veci. Chystám urobiť Haul ale neviem kedy asi až tak na koniec týždňa.
 Dnes sme boli na jednej túre a totálne ma to zdolalo a tak ležím v posteli s čajom v ruke a kukám na American Horror Story je to naozaj dobrý hororový seriál, ale druhá séria ma už moc nebaví... dúfam že sa opäť do toho zažeriem. 

1. Bojím sa splachovania na záchode :D
Nieže by som nespachovala to si nemyslite, ale vždy keď splachujem neviem prečo sa bojím. Či ma niekto prebodne nožom či čo ja neviem proste vždy sa neskutočne bojím keď idem splachovať. :D 

2. Všetko zbieram...
Mám nemalé zbierky sviečok, texitových srdiečok, nálepiek, poštových známok, papierikov s rôznymi obrázkami, časopisy, plagáty a ešte všeličo možné. Poznáte tú dokonalú vôňu čajových sviečok? mne sa zapáčili a tak som ich začala zbierať. Všade kde som prišla, som si musela kúpiť aspoň jednu sviečku. Teraz som skoro všetky zapálila a vyhodila, lebo už prestali voňať a už neboli na pohľad pekné. 
Textilové srdiečka vždy boli na predaj na školskej burze. Vždy som domov odchádzala z plnou taškou srdiečok. 
Nálepky, poštové známky a všelijaké papieriky sme väčšinou zbierali v škole a vymieňali. Teraz mám doma plné albumy premrhaných peňazí. 
Časopisy a plagáty zbieram a uchovávam asi tak od roku cca 2010. Išlo o časopis Kamarát a neskôr aj Emma či Eva. alebo Bravo. Bravo som po dvoch číslach prestala kupovať lebo to, čo tam píšu nie je moc užitočné ani dobré. 

3. Vo sprche si vymýšľam pesničky.... 
Poznáte to v sprche si skoro každý spieva. Ja si spievam texty, ktoré nedávajú zmysel a myslím že taký jazyk neexistuje.
Samozrejme si vymýšľam aj texty normálne a hneď, keď vyleziem zo sprchy si to chcem zapísať a vždy dúfam že to bude hit. Len, ako vyleziem zo sprchy ich zabudnem... :D



4. Doteraz neviem České mesiace...
Obdivujem toho, čo vie české mesiace. Ja poznám ich názov, ale nikdy neviem čo ktorý znamená.

5. Často sa rozprávam sama zo sebou...
Prečo nie? som sama doma a buď si vyspevujem alebo sa rozprávam sama zo sebou. A ten pocit keď si nevšimnem, že niekto príde a rozprávam sa a rozprávam... :D



6. Keď sa naštvem začnem písať príbehy...
Toto robím často a dosť to pomáha. Nemáte si na čom vybiť zlosť tak začnite písať. Vždy začnem písať úplne dobré poviedky a nikdy ich nedokončím. No smola. Mám ich už aspoň 10 rozpísaných.

7. Dívam sa na horory aj keď sa ich bojím...
Teraz sa dívam na American Horror Story a je to dobré, ale bojím sa. Chápete ma? :D ach no jo... Alebo sa pozerám na Horrory a som z nich totálne dosrata...


Aké divné veci robíte vy ? 

7 komentárov:

  1. Robím všetko, až na 7. a 1. bod :D Splachovania som sa tiež zvykla báť, keď som bola menšia, vždy som stlačila to splachovacie tlačítko a utekala preč :D Ale už ma to nejak prešlo.

    http://zoniaworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to máme podobne, až na tú jednotku a dvojku. :))

    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to máme stejné, teda až na to splachování a českě měsíce (ještě abych je neuměla, když jsem češka :D ).
    Jinak moc pěkný článek :-)
    Nedávno jsem taky takový psala, budu ráda, když se na něj podíváš :-)

    http://my-infinity8.blogspot.cz/2015/03/strange-girl.html?m=0

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ja rozprávam sama so sebou, takže Ťa úplne chápem :-D Článok pekný, chválim Ťa za zaujímavý nápad, avšak zapracuj trošku na gramatike (hlavne na pravopise čiarok a štylistike), Tvoje články tak budú oveľa príťažlivejšie a budú sa oveľa ľahšie a príjemnejšie čítať.

    Monika :)

    http://justaddcourage.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť