20 marca, 2015

#DIY 1

Dnes som si pre vás pripravila malé dekorácie do izby. S mojou šikovnosťou to nebolo najlepšie,a le s výsledkom som spokojná až moc.
Tieto nápady zostrojila skvelá Youtuberka pod menom Stylewithme a tiež na to natočila video (ako inak)...
Je to vlastne taký umelý CoCo Chanel parfum a písmenko 3D. Ale na písmenko som návod neurobila, ale dolu vám dám video aj s návodom od Stylewithme.
Ja som to vyrábala asi štyri hodiny a aj tak to celé skazila. Robila som to aj s kamarátkou. Zohnali sme všetky veci, čo boli aj vo videu.

CoCo Chanal Parfum -

Potrebujeme: Krabičku o čaju alebo liekov, tvrdý papier, ceruzku, nožnice, lepidlo, vrchnák z fľaše, pravítko, zlatý a strieborný sprej, lepidlová pištoľ, papier...


Postup:

1. Krabičku od čaju obalíme bielym papierom
2. Nastriekame zlatým sprejom
3. Počkáme kým vyschne krabička

4. Kým nám krabička vyschne narysujeme si kváder 3x6 cm a zlepíme ho
5. Následne kváder spolu aj s vrchnákom nastriekame striebornou farbou

6. Máme zlatú krabičku, malú striebornú krabičku a strieborný vrchnák
7. Všetko zlepíme do kopy lepidlovou pištoľou ale aj normálnym lepidlom

8. Potom si urobíme v ľubovolnom rozmere kartičku s názvom N 5 Chanel Paris Parfum
9. Prilepíme to  a krabička je hotová
10. Môžete si ju ozdobiť mašličkou alebo nie čím iným

Zlatý sprej : http://www.sevtprerodinu.sk/dekoracny-sprej-150-ml-zlaty.html ( neviem kde boli kúpené tie, čo sú na obrázku)

Strieborný sprej: http://www.heureka.sk/?h%5Bfraze%5D=Dekora%C4%8Dn%C3%BD+sprej+strieborn%C3%BD



Ďalší video návod papierové písmenko a Parfum od stylewithme: https://www.youtube.com/watch?v=_QwS8YmGCjs
Tento nápad je od Stylewithme ...

10 komentárov:

  1. Ooo, tak to vyzerá skvelo, podaril sa ti :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už sa teším, keď to uvidím naživo, Buľva :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to fakt dobře :) určitě zkusím udělat ;)
    www.jasmineday99.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow! Nápadité! Na tvůj blog koukám už po několikáté!
    Neber toto prosím jako hate nebo kritiku, ale spíš takovou moji malou připomínku. Písmo, kterým píšeš je krásné, ale vadí mi, že to není udělané i pro č a jiná písmena s háčky. Samozřejmě vím, že s tím nic nemůžeš udělat. Každopádně blog je fakt úžasný! Doufám, že blogger ty písma nějak zaktualizuje (snad), aby šla i ta písmena s háčkem :) (nojo, zlatá angličtina bez háčků :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som nad zmenou písma rozmýšľala lebo tam š/ž ... Nedali také isté ...

      Odstrániť
  5. No, nechcem byť zlá, mám rada tvoj blog ale aký má zmysel že takto ´prekopíruješ´ nápad od stylewithme ? Neber to ako hate, ale na blog máš prichádzať s niečím svojským a nie z ´nápadmi´, ktoré pred pár dňami vymyslela nejaká slávnejšia YTberka -_-

    OdpovedaťOdstrániť