19 apríla, 2015

☀MOVIE TIPS☀

Dnes je celkom pekná slnečná nedeľa. Som rada, že neprší, lebo ďalší upršaný deň by som nezniesla. Určite si dnes idem zabehať, ale najskôr dopíšem tento článok.
Filmy, ktoré poslednou dobou upútali moju pozornosť a rozprávky, ktoré už odmalička milujem.

1. Cesta do fantázie
O filme-
Chihiro (Džihiro) sa ide aj s jej rodičmi sťahovať, ale zablúdia k záhadnému tunelu. Rodičia prejdú tunelom a objavia čosi, čo považujú za lunapark.
Zatiaľ, čo jej rodičia jedia ona sa vytratí preč a stretne chlapca. On jej povie že tu sídlia duchovia a rôzne bytosti a má ísť okamžite preč. Kým sa vráti k rodičom tých postihne kliadba a jediná možnosť ako prežiť a zistiť ako ich odčarovať je, že bude pracovať v kúpeloch kde chodia všeliaký duchovia a iné bytosti.
_________________________________________________________________________________

Táto rozprávka je originálna a zaujímavá. Vždy patrila k mojím najlepším rozprávkam a asi aj bude.
Často nad ňou rozmýšľam. Hlavne sa mi páčili tie izby, čo tam boli. A ďalej som považovala za zaujímavé a zároveň roztomilé také malé čierne hmm neviem čo to je. Dajme tomu, že je to živá čierna gulička s očami a v rozprávke nosí do pece uhlíky.





2. The theory of everything
Toto je film. Naozaj veľký film. Naozaj silný film. Každý si ho musí pozrieť, má niečo do seba. Prešlo len asi pol hodina a už som plakala.
Je tam plno fyziky...
o filme-
Stephen má ťažkú chorobu a zomiera. Ale mám jednu z najmúdrejších hláv na svete. Vysvetlil by ti všetko o fungovaní vesmíru. Jane sa doňho zamiluje a vydá sa za neho. Zostávajú mu 2 roky života a on chce dorobiť doktorát a Jane ho vo všetkom podporuje.


3. The perks of being a wallflower 
Ten čo stojí v kúte aneb Charlieho malé tajomstvá je dokonalý film. V mojom rebríčku je na druhom mieste ( samozrejme až po Harry Potterovi). Charlie si nájde naozaj dokonalých a originálnych priateľov a neskutočne v tom filme milujem Emmu Watson. V tomto filme sú geniálne pesničky, ktoré neustále počúvam a totálne ich žerem.
_________________________________________________________________________________
o filme-
Charlie práve ide na strednú a snaží sa to tam prežiť. Jeho najlepší priateľ sa zastrelil a on ešte k tomu trpí duševnou chorobou. Nájde si partu kamarátov a prežíva prvú lásku.


7 komentárov:

  1. Perks of being a wallflover a Teorie Všeho jsou rozhodné mé oblíbené filmy, jsou úžasné se skvělým hereckým obsazením! :)
    http://mysmalldimension.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To "cesta do fantázie" som pozerala tak dávno... Pamätám si, že tie čierne postavičky sa mi zdali neskutočne strašidelné. Nezožrali náhodou niekoho? To sa mi asi iba zdá, bolo to dávno, ale mala som z nich zlý pocit :D A tú teóriu všetkého si chcem už tak dlho pozrieť, ale ešte som sa k tomu nedostala :D Ale všetci mi hovoria, že budem plakať, tak sa musím pripraviť :D
    Krásny začiatok týždňa! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To naozaj neviem či niekoho zožrali :D Teória všetkého je fakt dobrý film a naozaj pri tom každý plače vrátane mňa :)

      Odstrániť
  3. Cesta do Fantázie ♥ veľmi dobrý tip, to anime milujem. A aj Totora.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Totora si už dlho chcem pozrieť :) dúfam, že to bude dobré...

      Odstrániť
  4. Teória všetkého ♥♥ úžasný film :3

    www.michaelaslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milujem tie filmy všetky dokopy <3

    OdpovedaťOdstrániť