10 júla, 2015

__________________☀Summer Tips☀______________

RECENZIA| SUMMER FOOD| KAM NA DOVOLENKU
Konečne som sa dopracovala k novému článku. Desať dní z prázdnin ubehlo a keď sa zatiaľ nechystáte úplne nikde, tu máte pár tipov (ktoré by vás pravdepodobne aj napadli) ako zabiť totálnu nudu cez prázdninové úpeky.
Ja celé dni ležím na jednej hojdačke pod stromom a tam mám naozaj všetko, čo používam. Ešte by mi tam chýbala elektrina a mohla by som tam aj spať. Väčšinu času som strávila čítaním. Myslím, že toto leto prečítam asi všetko, čo mi príde pod ruku.
---BOOKS---
Knihy. Všade, kde idete či na dovolenku, výlet alebo len sedíte doma si môžete vyplniť čas čítaním. Väčšinou chodím do knižnice, ale určite to niektorí z vás poznajú. Niektoré knihy proste musíte mať za každú cenu doma vo svojej knižnici.


---SUMMER FOOD---
Keď sú letné úpeky ani mi moc nechutí jesť. Len si skoro každý deň urobím limonády a mám pod nosom džbán plný čistej vody niekedy aj s ľadom.
Čo je lepšie ako si večer sadnúť a piť čajík a chrúmať cookies. Rozprávať sa a pozerať vonku filmy až do neskorej hodiny. Takéto večery sú pre mňa najlepšie.
-Breakfast-
wafle-lievance-biely jogurt-jahody-čučoriedky



-Dinner-
ovsená kaša-piškóty-jablko-ovsené vločky
(V pozadí chlebíky)
-Drinks-
Nie je nič lepšie ako si zájsť na limonádu s ľadom, ovocný shake alebo kávu či čaj.
PAUL✰STARBUCKS

---KAM NA DOVOLENKU---
Jedno video, čo vyšlo len nedávno od Cupofstyle, kde boli na dovolenke v Ríme cez jednu stránku http://eurotrips.cz/, ktorá usporadúva dovolenky, ktoré sú nezabudnuteľné.
Sú aj dosť lacné ak si to porovnám z inými dovolenkami. Naozaj sa tam oplatí ísť a sú tam skvelé cesty napr. Rím, Paríž, Londýn...
Viac na: http://eurotrips.cz/

13 komentárov:

  1. super článek:)!
    byla bych ráda, kdyby jsi se podívala na můj blog a stala se třeba i jeho pravidelnou čtenářkou :)
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Božský článok a vidím, že si jedla samé dobroty :)

    Môj BLOG/KLIK/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milujem wafle <3 a tiež jahody. Aj wafle s jahodami :D :D pekný článok.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš milý štýl písania. Idem si prečítať ďalšie tvoje príspevky a poprípade zanechám odber :-))
    www.adolescenters.blogspot.sk
    www.christiesfood.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miluju vafle a livanecky k snidani mnam!♥ Krásný článek. Hunger games jsem videla jen zfilmovane..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to s tým: musím tú knihu mať doma, dobré pozné, prvé dve mám aj ja, aj keď Hľadanie aljašky nebolo až také dobré :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc pekný článok :)

    www.simik3.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja tak závidím ľuďom čo môžu zjesť chleba bez toho aby si ho museli krájať :D
    Pekné fotky som hladná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super tipy!:)
    SajaFrey Pozývam ťa na svoj blog, na ktorom momentálne prebieha aj GIVEAWAY.:)

    OdpovedaťOdstrániť