04 septembra, 2015

school.

Ahoj všetci!
A máme to tu škola prišla prázdniny odišli leto odišlo. Každý už pridáva statusy typu: "škola je tu, radšej sa idem zabiť ako do nej vstúpiť, zasa škola, kto sa neteší na školu lajk a podobne. Samozrejme že sa spustila epidémia back to school a ja tu tiež niečo idem teda napísať. Nemám úplne nič nachystané ale mne  kľudne stačí dať si do sáčku nejaké ceruzky, perá a uhlomer a som vybavená do školy.
Niekedy chcem urobiť haul a vôbec sa k tomu nemôžem dostať. Včera som bola v meste a konečne som si kúpila knihu- kam zmizla. Stále si neviem zvyknúť na ten režim so školou. Cez prázdniny som si robila, čo som chcela všade som chodila a obliekla prvú vec, čo som našla. Teraz musím do školy vstávať skoro, tam presedieť šesť hodín ísť domov naučiť sa a niekedy ísť aj von a k tomu si aj zacvičiť. A potom som taká unavená že až. Do školy sa snažím obliekať vhodne ale najradšej by som tam chodila v teplákoch a roztrhanom tričku čo mi je o tri čísla väčšie ako moja normálna veľkosť. Na tento článok  som čosi odfotila, čosi vytvorila na Polyvore a uvidím čo s toho vznikne. Na polyvore sa mi páči že si tam vytvoríte originálne outfity a rôzne obrázky a nemusíte to sťahovať z internetu.
 (zdroj-Tumblr)



Čo si zobrať do školy? Tu sú veci bez ktorých sa nezaobídem.
1. Hodinky- poznáte to... jedna hodina trvá za štyri a ty chceš vedieť za koľko minút už konečne zazvoní. Úplne stačí, že niekto v triede má hodinky pretože ja si ich vždy zabudnem doma.
2. Žuvačky-  vytiahnete  balíček žuvačiek a prihrnie sa k tebe celá trieda. A ak im nechceš dať tak si zoberú aj sami. A behom dvoch sekúnd ti na stole zostane len papierik.
3. Kozmetika- Zaspíte na matike a všetok make-up skončí na mikine. A preto sa hodí malá kozmetická taštička zo základnou kozmetikou. A keďže ja sa nemaľujem stačí mi nejaký krém a balzám na pery.
4. Ceruzky naviac- v triede na matike začne geometria a polovica triedy nemá pravítko. Ja patrím medzi tých čo nikdy nemá nič, pretože na začiatku roka mám plný peračník až na prasknutie a za mesiac tam mám ceruzku a pero. Už sa mi ani neoplatí brať si tam niečo ako lepiacu pásku alebo lepidlo. To mi zmizne behom jedného týždňa.






Samozrejme že zas posledná som si uvedomila, že som nenapísala žiadny článok o škole a na tieto články som sa tešila. Bude asi ešte jedna časť a to bude school haul a diy.
Tak ja sa s vami lúčim a uvidíme sa pri novom článku. Aloha.


3 komentáre:

  1. Mám to úplně stejně, nemůžu si na ten režim zvyknout. Nejradši bych když už vstala a šla jen v teplákách a tričku :/

    Simply Janet + tě zvu na svou giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na týchto blogoch aspoň vidím ako sa doba mení. Za mojich čias kozmetiku do školy nenosil takmer nikto. Na základke vôbec a na strednej to bolo minimálne. Nikdy som nestretla na strednej babu, ktorá by sa práve maľovala. Krém a balzam samozrejme nie je žiadne zlo...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja občas chodím do školy v teplákoch... ny výške sa to už tak nerieši ako na gympli :D Aj keď sa väčšinou snažím obliekať slušne samozrejme, niekedy to jednoducho nejde a nechám si tepláky... Môj spolužiak prišiel minulý týždeň v pyžame takže.. :D

    Pozývam ťa na GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť